HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

dvd csere hdd beépítő keretre

2011.03.04. 23:24 doncico

Keveselltem a helyet a laptopban, ezért úgy döntöttem, hogy valahogy rakok bele plusz vincsesztert, ha lehet ssd-t, mert az gyors. Na és itt kezdődik a történet. minipci expresszes ssd drága, de a fő gond, hogy nincs hely neki, mert bukom a wifit, ami nem lenne baj, de egybe van a bluetooth-tal, azt meg használom, néztem más lehetőséget, de nem nagyon találtam. Egyszer csak figyelmes lettem, hogy a dvd helyére lehet 2,5" hdd beépítő keretet kapni. Ebay megnéz, van is "olcsón" Kínában. Olcsók, de lassúak, ezért nem szeretek onnan rendelni. Nem baj, van időm, megrendeltem, na ma meg is jött (másfél hét). Féltem, hogy hogyan fogom beszerelni, lelki szemeimmel már az egész gépet szétszedtem felülről, alulról, de azért előtte rágugliztam és azt írták, hogy kb 2 mp, mert egy csavart kell meglazítani, ami minden gépen ugyan ott van, és ugyanazt fog, mégpedig a dvd lejátszot. Kicsavar, dvd lejátszó kijön, hdd tartó berak, benne a wincseszterrel, és gép indít, windows 7 felismeri, hdd fut szépen. Crystal diskmarkkal megmér, de minden stimmel. Szóval most hdd-t vadászok... 

Hozzá kell tenni, hogy ahonnan rendeltem végtelenül korrektek voltak, mert segítettek, hogy milyen való a laptopba. Egyébként az esetek 90%-ban 12,7mm-es kell venni. Ja és felmerül a kérdés, hogy mi lesz dvd-vel, hát vagy beszerelem 6 mp alatt, ha szükség van rá,vagy ha rendelek egy házat neki 1600Ft-ért, még meglátom. Beszámolok, hogy mit döntöttem

Linkek

dvd csere

Így keresd az ebayen

2nd hdd vagy hard drive caddy

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr252711536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása