HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

játék teszt amilo pi3560

2011.04.06. 13:29 doncico

Volt szerencsém a most megjelent új játékokat letesztelni a laptopom-on. A homefront sajnos nagyon szarul néz ki alacsony felbontásban. Megnéztem full felbontással is, ahol viszont szép. Kap hideget meleget a játék, mert egyrészről a legnagyobb előrendelést kapta amerikában, másrészről panaszkodnak az emberek a csúnya grafikára, ami úgye csak akkor van, ha nem full felbontással játszuk. Sajnos a gép nem viszi max pixelen, ezért Én inkább ezt hagyagoltam. Assassin creed brooterhood. Na ez futot simán, nem mondom, hogy tökéletesen, de max felbontás, és közepes beállítások mellett 20-30 fps között mozgott, de nem volt akadozás, kivéve egyszer kétszer, de teljesen elviselhető. Amitől nagyon féltem, de nagyon szerettem voltam kipróbálni az crysis 2. A játék 1024×768-ban indult el és nem igazán tudtam beállítgatni semmit, csak a brightness-t az elején. Gondolom automatikusan konfigolja a játék. Nem húzza ki szélre a képet, tehát van két oldalt egy-egy fekete csík, de hamar megszoktam. A játék szépen fut megfelelő a fps szám is. Érdekesség képen írom le, hogy mennyire leterheli a gépet a játék. Töltő nélkül indítottam el a gépemet, és úgy próbáltam ki a játékot, 1 óra volt még hátra a windows szerint, amit a játéknak sikerült 20perc alatt leszívnia. Gondolom a processzor videókártya, memória, hdd rendesen eszi az energiát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr1002804457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása