HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

Eladtam a laptopot

2011.10.13. 13:45 doncico

Lassan már 1 hónapja hirdettem miután megérkezett az első komoly vevő, aki megvette a pi3560-as laptopot. A vevő elégedett, én egy kicsit csalódott, de az élet megy tovább. Eladtam, mert nagyon jó laptop-ot találtam a neten, és nagyon olcsón egyszerűen nem lehetett otthagyni. Két laptop pedig túlzás lett volna megtartani. 

Összegzésként nagyon elégedett voltam a laptoppal. Ár/érték arányban akkor a legjobb választás volt, magasan verte árban a piacon található hasonló képességű gépeket. A vásárlásnál a teljesítmény volt az elsődleges szempont, így esett rá a választás. A blogomból kiderül, hogy minden kipróbáltam rajta, amit csak lehetett, és a wincseszter kivételével nem hagyott cserben egyszer sem.(szerencsére nagyon könnyű szétszerelni, volt szerencsém hp laptopot szétszedni, ami igazi pilótavizsgás feladat)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr263299896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása