HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

laptop meghibásodás megelőzése.

2011.07.14. 09:54 doncico

Mostanában eléggé körbejártam a hibás laptopok kérdését, és beszéltem pár szerelővel is. Általános hiba a laptopoknál, hogy a hűtőpaszta kiszárad az évek során. Ez ahhoz vezet, hogy a videó kártya túl melegszik és egy idő után elromlik, csíkoz, vicces kockákat rak ki, vagy egyszerűen nem ad képet, ilyenkor még az esetek 90%-ban menthető a videókártya, de természetesen drága mulatság. Érdemes a garancia lejárta után, szétszedni a gépet és újra pasztázni. Arról már írtam, hogy érdemes jó minőségű pasztát használni, mert azzal további hőfokokkal lehet csökkentei a cpu, gpu hőmérsékletét. Ráadásul sokszor a pór ellepi a ventilátort, amely így kevésbé tudja szállítani a hőt, szóval tartsuk karban a gépet belül, és ha nem értünk hozzá, akkor vigyük szerelőhöz, évekkel tudjuk meghosszabbítani a gép életét.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr593065259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ExPeacer 2011.07.17. 08:44:25

Üdv!
Most találtam rá erre az oldalra. Nekem is egy ilyen laptopom van napi használatra, novemberben lesz két éves, és hogy lekopogjam, a DVDíróján kívűl még semmi nem ment tönkre benne. Most cseréltem benne vinyót, én egy Samsung HM640JJ-t raktam bele, ár/érték arányban tán ez van most a toppon.
A nagy előnye (nekem legalábbis), hogy Mac OS X-et használok rajta, és egy kis hozzáértéssel könnyen felrakható volt rá.
Viszont most a következő nekem a memóriabővítés lenne benne. Szidom is magamban a fejlesztőket, mert most a DDR3 majdnem feleannyiba kerül, mint a DDR2.
Kérdésem is ezzel kapcsolatos lenne, nem próbáltál esetleg benne 4GB-os modulokat? A célom 2x4GB lenne első körben, majd egy 4magos processzor bele - a chipkészlet támogatja, elméletben akkor vinnie kellene a gépnek is.
Köszönöm a segítséged!

doncico 2011.07.17. 12:47:57

@ExPeacer: Nem próbáltam a 4GB-os modult, mert Én is drágának találom, úgyhogy úgy döntöttem, marad a 4 gb összesen. 4 magos processzor nem megy benne, bár még kipróbálnom nem sikerült, de ahol néztem, mindenhol azt írták, hogy nem indul el a gép vele.
süti beállítások módosítása