HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

artic cooling mx-4

2011.05.17. 10:00 doncico

 Sikerült beszereznem az artic cooling mx-4 pasztát. Több tesztet és leírást elolvastam beszéltem laptop szerelővel, és úgy döntöttem, hogy ezt a pasztát szerzem be. Még 2 fajta jött szóba, de az is ugyanezen gyártó régebbi pasztái. mx-3, mx-2. Az mx-3 nagyon picivel jobb teljesítményt nyújtott, de nagyon nehezen kenhetőnek írták többen, az mx-2 kapható nagyobb kiszerelésben, de az mx-4 jobb volt hűtésben egy kicsivel.

Mivel már nem sokáig van nálam az intel x9100 típusú processzor, ezért gyorsan megmértem a régi pasztával (noname) és az újjal. Az eredmények magukért beszélnek.

everest ultimate editon system stability testjét használtam kb. 10 percig.

  noname artic cooling mx-4
üres járatban bekapcsolás után 49  45
system stability teszt 79 71

 

Úgy hallom, hogy a ventilátor még nem is pörgött fel maximumra az új pasztával, amíg a régen maximum fordulat mellett tudta ezt a hőmérsékletet. Iszonyatosan fontos, hogy ilyen pasztával újra kenjük a processzor, videó kártya, egyebet, mert nagyon sokat számít, és igazából a gép értékét tekintve, ez az 1000-2000Ft közötti összeg nem tétel. 4 grammos kiszerelésben vettem, de amennyit elhasználtam az első alkalommal, szerintem egy jó pár alkalomra elég lesz még.

Játék közben sajnos nem volt időm tesztelni, talán sikerül holnapig, amikor is elviszik a processzort, azért lenne érdekes, mert ez a stabilitás teszt csak a processzort terheli, és gpu-t nem.
 

Szólj hozzá!

Címkék: artic cooling mx 4

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr92910486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása