HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

fujitsu amilo pi3560 tények és tévhitek

2011.05.02. 11:06 doncico

Összefoglalom, amit eddig megtudtam a laptoppal kapcsolatban, hogy mit lehet, és mit nem lehet.

processzor típusok amivel működik. Teljes intel T, P, illetve X széria.

Memória: maximum 8gb (2×4gb) ddr2 200pines. ddr3 -mal nem működik, mert annak a lábkiosztása 204 pines, egyébként a chipset tudná kezelni.

Q széria azaz négymagos processzor valószínűleg nem működik együtt a géppel, de ezt még nem sikerült tesztelnem, és utalást sem találtam rá még.

A dvd helyére behelyezhető második vincseszter bölcső, és tudja kezelni a két wincsesztert minden gond nélkül. A raid 0 nem próbáltam, de valószínűleg nem működik, csak szoftveresen, de az nem ugyan az, mintha hardveresen kezelné.

Legfriesebb bios 1.08-as.

Röviden ezek a szerintem fontos tények és tévhitek.

 

2 komment

Címkék: memória processzor tények típusok pi3560 tévhitek.

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr72871309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agrav2 2011.11.10. 10:32:14

Hello doncico!

Lenne egy gyors kérdésem: 1.05 bios volt a gépen és olvastam van lehetőség frissíteni.
Fel akartam rakni az 1.08-ast de nem engedte. Ezért leszedtem az 1.06-ost. Ezt engedte felrakni, nem is volt gond, sőt az f8f9 bill. is helyreálltak.
Ezután raktam fel az 1.08-at (gondoltam legyen fent a legfrissebb), viszont azóta szaggat a gép! Játék közben is néha beszaggat de ha csak normál használom akkor is ez történik. Hibaüzenet semmi, se kék halál, se fekete képernyő, csak 1-3sec-es szaggatás.
Természetesen mindent a fujitsu oldaláról szedtem le.

Nem értem mi lehet a probléma gyökere, esetleg van ötleted? Rakjam vissza a régi biost?

doncico 2011.11.10. 10:35:23

Frissítsd a nvidia drivert az nvidia oldaláról. Mehet a legújabb. Nekem 1.08 volt és nem szaggatott.
süti beállítások módosítása