HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

wincseszter választás

2011.03.31. 11:33 doncico

Úgy döntöttem, hogy a wincsesztert is fejleszteni fogom. Mielőtt neki kezdtem, nem nagyon voltam tisztában, hogy mennyit számít a wincseszter sebessége, de néhány nap alatt kikupálódtam, és elkezdtem keresni a nekem megfelelő wincsesztert. Első körben az ssd piacot kezdtem el áttekinteni. Kicsit drágáltam, ezért egy köztes megoldás a seagate momentus xt-k keltették fel az érdeklődésem. Ezek hybrid hdd-k 4gb ssd tartalmaznak, de a többi hely rendes klasszikus forgó alkatrészekből áll össze. Az elég drága, de azt hittem, hogy jó megoldást, majd kiderült, hogy nem igazán. Elkezdtem böngészni a teszteket crystal diskmark és atto, meg millió egyéb teszt van, de a közös az volt bennük, hogy a seagate hybrid wincsesztere nem jó megoldást a western digital black scorpio sorozata simán veri keresztbe hosszába, és jóval olcsóbb, tehát akkor miről beszélünk. Sok más wincseszter is jobb, vagy hasonló eredményt tud, mint a seagate hybrid változata, de nekem erre esett a választás, be is szereztem egy új western digital black scorpio 750gb-ot a hardveraproról, 18000Ft-ért. (most már 20e Ft) Rá kellett jönnöm, hogy a mért teszt eredmények ideális körölmények között születnek, tehát a valósághoz nem sok közük van, ha már operációs rendszer is van a gépen, ezért, hogy tovább gyorsítsam a gépet, úgy döntöttem beszerzek egy ssd-t rendszer winchester-nek. Jelenleg már ez van a gépemben, bár még nem használom, mert át kell pakolnom a dolgokat. A rendszer winyon lesznek a fontosabb dolgok, de szükségem van egy második hdd-re, hogy a dokumentumok, filmek, játékok, egyéb dolgok is elférjenek, viszont ne koptassák az ssd-t, mert nagy hátránya az ssd-nek, hogy kopnak, és egyszer teljesen elkopik, amikor is már többet nem használható.

1 komment

Címkék: western black digital ssd fujitsu scorpio pi3560 amilo wincseszter

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr162787720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maestro91 2011.07.21. 09:32:25

Én is a közeljövőben szeretnék SSD-t venni a gépembe (meg nagyobb procit, ramot stb :D ) Annak idején nem volt túl sok pénzem, így megvettem a Pentium DC T4300-as változatot, de a GT240 miatt ígyis sokmindenre elég :)
süti beállítások módosítása