HTML

fujitsu amilo pi3560

fujitsu amilo pi3560 laptop blog, minden erről a laptopról és rólam, elsősorban közös utunkról. Jelenleg ez a laptop az otthoni, és céges laptopom, úgyhogy elég sokat vagyunk együtt.

Friss topikok

wincseszter csere

2011.03.09. 15:05 doncico

Egy egyszerűnek induló wincseszter csere, egy elég melós izzadságos munkává fajult. Úgy alakult, hogy ebayről beszereztem egy 2nd hdd caddy, azaz második hdd tárolót a dvd helyére. (tiszta logikus, inkább wincsi, mint dvd, ha wincsit többet használunk)
Vettem egy westerd digital black scorpio 750gb wincseszter, mert jókat olvastam róla sebesség terén, plusz nagy is. Gondoltam biztos át lehet másolni teljes rendszereket egyszerre újratelepítés nélkül, és milyen jól gondoltam. Találtam hozzá szoftvert, sőt ismertem is erasmus partion manager személyében. Nagy öröm volt, meg is csinálta, kb 3-4 óra alatt a 300 giga átmozgatását. Semmi hiba tökéletes minden, de úgy alakult, hogy az új hdd nem hozta a várt eredményeket. Több programmal megmértem, és közben sikerült törölni a particiot a régi hdd-ről, tehát az adataim, csak az új wincsin voltak meg, de az nem jó szóval vissza minden, és ekkor jött a fekete leves. erasmus nagyobbról kisebbre nem másol. Elég nonszensz, de kiderült, hogy még az üres helyeket is átmásolja, ami úgy nagyobbról kisebbre nem működhet. Találtam több programot, de egyszeri használatért nem vagyok hajlandó 8000Ft-ot fizetni egy szoftverért, ami összesen ennyit tud. Mindent bevetettem, de fél nap alatt sem találtam használhatót. A 64 bit szintén lassított a sikerben. Még végül megtaláltam a acronis true image nevü programot, amivel minden probléma nélkül sikerült megcsinálnom a visszaállítást. Ezt tudom ajánlani mindenkinek.

Szólj hozzá!

Címkék: hdd másolás teljes true image acronis

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsu-amilo-pi3560.blog.hu/api/trackback/id/tr312724995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása